POLITYKA JAKOŚCI

Firma NAGLAK za priorytet w swoim działaniu stawia na jakość, która mierzona jest poziomem zadowolenia klienta i to stanowi najwyższy cel organizacji.

Jakości podporządkowane są wszelkie działania, które w efekcie dają produkt w pełni zaspakajający potrzeby odbiorców. Szczególną uwagę zwracamy na doskonałość procesów, ponieważ wiemy, że każdy proces z osobna musi być dopracowany, aby całość procesu produkcji i zarządzania była efektywna.

Sukces osiągamy przy pomocy następujących czynników:

  • Bezustanna poprawa efektywności finansowej
  • Optymalne wykorzystanie zasobów
  • Wybór najlepszych materiałów
  • Nieustanne badanie opinii klienta
  • Ciągła obserwacja rynku i konkurencji

Naczelną zasadą jest dla nas przekonanie o tym, że ciągła praca nad poprawą istniejącej sytuacji jest jedynym gwarantem wytwarzania produktu mającego szczególne znaczenie dla klienta i na miarę naszych możliwości będziemy systematycznie weryfikować wyniki naszego działania.

Ponadto nasza firma identyfikuje strony zainteresowane, dokonuje analiz zewnętrznych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji oraz ocenia ryzyka związane z działalnością.

Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością. Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.

Firma NAGLAK za priorytet w swoim działaniu stawia na jakość, która mierzona jest poziomem zadowolenia klienta i to stanowi najwyższy cel organizacji.

Jakości podporządkowane są wszelkie działania, które w efekcie dają produkt w pełni zaspakajający potrzeby odbiorców. Szczególną uwagę zwracamy na doskonałość procesów, ponieważ wiemy, że każdy proces z osobna musi być dopracowany, aby całość procesu produkcji i zarządzania była efektywna.

Sukces osiągamy przy pomocy następujących czynników:

  • Bezustanna poprawa efektywności finansowej
  • Optymalne wykorzystanie zasobów
  • Wybór najlepszych materiałów
  • Nieustanne badanie opinii klienta
  • Ciągła obserwacja rynku i konkurencji

Naczelną zasadą jest dla nas przekonanie o tym, że ciągła praca nad poprawą istniejącej sytuacji jest jedynym gwarantem wytwarzania produktu mającego szczególne znaczenie dla klienta i na miarę naszych możliwości będziemy systematycznie weryfikować wyniki naszego działania.

Ponadto nasza firma identyfikuje strony zainteresowane, dokonuje analiz zewnętrznych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji oraz ocenia ryzyka związane z działalnością.

Ustanowiona, akceptowana i zakomunikowana Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia systemu zarządzania jakością. Pracownicy mają świadomość, że tylko indywidualna odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy i pełne identyfikowanie się z polityką firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.

  TU NAS ZNAJDZIESZ

Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 16:00
Sobota - Niedziela: NIECZYNNE

+48 667 624 525

+48 62 721 68 64

+48 62 721 02 13

ADRES / GODZINY OTWARCIA


ul. Borecka 33a

63-720 Koźmin Wielkopolski

Polska

 Poniedziałek - Piątek:         8:00 - 16:00

 Sobota - Niedziela:             NIECZYNNE